با پیشرفت علم در حوزه پزشکی، راهکارهای زیبایی برای ناحیه تناسلی نیز با پیشرفت خوبی رو به رو بوده و تکنیک‌های متعددی روی کار آمده است. ناحیه تناسلی بانوان در طول سال‌های مختلف به دلیل تغییرات هورمونی شدید، افزایش سن و همچنین زایمان‌های متعدد با افت بسیار شدید و گشادی دهانه واژن رو به رو می‌شود. تا چندی پیش متداول‌ترین روش تنگ کردن واژن، جراحی واژینوپلاستی بود اما امروزه با استفاده از شیوه جدید تنگ کردن واژن با نخ به این امر می‌پردازند و با گذر دوره نقاهت کوتاهی به نتایج فوق‌العاده‌ای دست پیدا می‌کنند.

تنگ کردن واژن با نخ

به هر گونه عمل بر روی واژن برای تغییر ساختار و زیبایی بیشتر، عمل جوانسازی واژن گویند. عمل تنگ کردن واژن با نخ در دسته تکنیک‌های زیبایی ناحیه تناسلی قرار دارد که خانم‌ها از آن برای رفع گشادی واژن با دلایل مختلف از جمله زایمان طبیعی، افزایش سن و رابطه جنسی می‌پردازد. گشادی واژن یکی از عامل‌های مهم برای کاهش اعتماد به نفس بانوان در زندگی جنسی بشمار می‌رود که خانم‌ها را در یک دوره به فکر فرو می‌برد تا این مشکل را به بهترین نحو رفع کنند و رضایت جنسی را برای خود و همسرشان برقرار کنند. با انجام این عمل زیبایی می‌توانید لذت برقراری رابطه با اعتماد به نفس بالا را برای خود ایجاد کنید. تنگ کردن واژن با نخ یکی از بهترین تکنیک‌های درمان گشادی واژن و همینطور لیفت واژن است که توسط متخصص زنان انجام می‌شود.

آیا نیاز به تنگ کردن واژن با نخ در تهران دارید؟ برای این کار میتوانید با کلینیک فوق تخصصی دکتر مائده احمدی به شماره 09102407324 تماس بگیرید.

روش تنگ کردن واژن با نخ

تنگ کردن واژن با نخ مانند درمان زگیل تناسلی در دسته عملهای سرپایی قرار دارد و در مطب متخصص زنان و با بی‌حسی انجام می‌گیرد. زمان انجام این عمل حدود 30 تا 45 دقیقه است. نحوه انجام این تکنیک اینگونه است که مراجعه کننده بعد از معاینه اولیه، تزریق بیحسی در ناحیه مورد نظر انجام می‌شود. در مرحله بعدی زمانی که بیحسی برای فرد ایجاد شد، جراح زنان با استفاده از نوعی نخ مخصوص جذبی، لبه‌های بالایی واژن را به هم نزدیک می‌کند که در نهایت این امر باعث تنگ شدن واژن می‌شود. برای اینکه مجاری ادرار خود را تحت عوارض قرار ندهید، حتماً برای انجام این عمل زیبایی واژن، به جراح و متخصص زنان خوب مراجعه کنید.

تنگ کردن واژن در کلینیک زنان تهران
تنگ کردن واژن در کلینیک زنان تهران

جنس نخ‌های استفاده شده در این روش جراحی از نوع کایرولاکتون است و به نخ لیفتینگ معروف هستند. مدت زمان ماندگاری این نخ‌ها حدود دوازده ماه است و نخ‌های استفاده شده در عمل تنگ کردن واژن، جذبی بوده و به طور کامل در پوست جذب می‌شود که از مزیت این روش بشمار می‌رود. نکته دیگر در مورد نخ‌های استفاده شده در عمل تنگ کردن واژن این است که این نخ‌ها همگرا بوده و باعث می‌شود واژن جمع و تا حدودی لیفت شود.

مزایای تنگ کردن واژن با نخ

برخی از مزایای تنگی واژن با نخ عبارتند از:

  • غیر تهاجمی بودن عمل و عوارض کمتر.
  • عدم نیاز به بستری و دوران نقاهت زیاد.
  • افزایش لذت جنسی برای فرد و شریک جنسی.
  • تغییر در ظاهر ناحیه تناسلی و زیبایی می‌شود.
  • انجام عمل با بیحسی بوده و عوارض بیهوشی را ندارد.
  • تنگ کردن واژن باعث افزایش اعتماد به نفس در زمان برقراری رابطه جنسی می‌شود.
  • عدم نیاز به مصرف دارو در دوران نقاهت. لازم است فقط چند روز برای جلوگیری از عفونت آنتی‌بیوتیک مصرف کند.

مراقبتهای بعد از تنگ کردن واژن با نخ

تنگ کردن واژن با نخ مانند لابیاپلاستی نسبت به دیگر روش‌های درمانی و زیبایی واژن، عوارض چندانی برای این ناحیه ایجاد نمی‌کند و با درد خفیفی همراه است که قابل تحمل است. برای اینکه بهترین نتیجه را از این روش نیمه جراحی بدست آورید، باید تمامی مراقبت‌های بعد از آن را بشناسید و به آنها اهمیت دهید.

  • در این عمل سالم نگه داشتم مجاری ادرار و رکتوم بیشترین اهمیت را دارد. توصیه می‌شود برای داشتن عملی راحت و با کمترین عوارض به بهترین متخصص زنان تهران مراجعه کنید.
  • برای اینکه بعد از رفع گشادی واژن با نخ، فرد دچار خونریزی و عفونت نشود، باید آنتی‌بیوتیک تجویز شده توسط پزشک را تا پایان دوره استفاده کند و با مصرف این داروها از پیدایش عفونت جلوگیری کند.
  • تنها یک روز بعد از عمل جراحی پانسمان برداشته می‌شود و فرد می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهد.
  • توجه داشته باشید که تا یک ماه بعد از عمل تنگ کردن واژن با نخ از رابطه جنسی خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از آسیب بعد از عمل، از انجام ورزش‌های سنگین و پیاده روی تا دو هفته خودداری کنید.
  • اگر در ناحیه تناسلی خود بعد از این جراحی نیمه تهاجمی احساس سوزش و خارش دارید، به هیچ عنوان به ناحیه دست نزنید و فقط این مورد را با آب سرد درمانکنید و به پزشک اطلاع دهید.
  • بعد از عمل به مدت چند روز از شلوارهای گشاد استفاده کنید و از پوشیدن لباس زیرهای جذبی و غیر نخی خودداری کنید.

در چه مواردی تنگ کردن واژن با نخ توصیه نمیشود؟

بسیاری از جراحی‌های زیبایی برای برخی افراد مناسب نیستند. بسیاری از خانم‌ها دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا حساسیتی هستند که احتمال بروز عوارض شدید را برایشان افزایش می‌دهد، بنابراین بهتر است برای رفع گشادی واژن خود از روش‌های دیگری استفاده کنند.

  • بیماری‌های نئوپلاستیک واژن.
  • خانم‌های باردار و همچنین ماه‌های اول بعد از زایمان.
  • افرادی که به داروی بیحسی حساسیت دارند.
  • خانم‌های دارای مشلات زمینه‌ای مانند مشکلات خونی یا خود ایمنی.
  • اشخاصی که در ناحیه واژن و پرینه درای التهاب یا عفونت هستند.
  • در دوران خونریزی ماهیانه و دیگر موارد این چنینی این عمل نباید انجام شود.

آیا تنگ کردن واژن با نخ عوارض دارد؟

اگر حین این عمل از نخ‌های با کیفیت استفاده شود و مراقبت‌های دوران نقاهت به درستی پیش گرفته شود، هیچ مشکل عفونتی و خطرناکی برای بانوان ایجاد نخواهد شد.

هزینه تنگ کردن واژن با نخ چقدر است؟

این جراحی هزینه بالایی ندارد و هزینه آن به نوع برند و کیفیت نخ مورد استفاده بستگی دارد. برای اطلاع از میزان قیمت تنگ کردن واژن با نخ باید مراجعه حضوری داشته باشید تا پزشک بتواند ابتدا شما را معاینه کند و مبلغ قطعی بسته به میزان مشکل شما بازگو کند. همچنین می‌توانید با کلینیک فوق تخصصی زنان دکتر احمدی در تهران با شماره 09102407324 تماس بگیرید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز.
[تعداد امتیازها 1 عدد و میانگین امتیازها 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *