با پیشرفت علم پزشکی، متخصصین زنان برای درمان برخی نواقص و ایجاد جوانسازی واژن از تکنیک بوتاکس واژن استفاده می‌کنند. زیبایی برای خانم‌ها فقط به زیبایی چهره ختم نمی‌شود و حتی به زیبایی واژن نیز اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. حتماً شما هم با فرآیند تزریق بوتاکس، آشنایی دارید و از کاربرد شگفت‌انگیز آن باخبر هستید. در این مقاله در ارتباط با مزایای تزریق بوتاکس به واژن و نحوه انجام آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منظور از بوتاکس واژن چیست؟

بوتاکس سم بوتولونیوم است که بعد از تزریق به اعصاب خاص و مورد نظر، آن را از نظر حسی و فعالیت به طور موقت از کار می‌اندازد. کاربرد تزریق بوتاکس در جوانسازی واژن بسیار شگفت انگیز بوده و علاوه بر جنبه‌های زیبایی، در جنبه‌های درمانی نیز بسیار موثر است. اگر شما هم از مشکلاتی نظیر بی‌اختیاری ادرار رنج می‌برید، از این روش استفاده کنید.

دلیل تزریق بوتاکس به واژن

بسیاری از خانم‌های جوان بعد از بارداری در ناحیه تناسلی خود، احساس گشادی دارند و برای اینکه حالت ارتجاعی را مجدد به واژن خود باز گردانند، می‌توانند از این روش استفاده کنند.

بالا رفتن سن سبب شده تا به میزانی چین و چروک ریز در سطح واژن ایجاد شود که این مورد در یائسگی بیشتر به چشم می‌خورد. بانوان میانسالی که از این موضوع ناراحت هستند و علاقه دارند که تمامی این چروک‌ها را از بین ببرند و جوانسازی را در ناحیه تناسلی خود برقرار کنند، می‌توانند از بوتاکس واژن استفاده کرد.

بسیاری از خانم‌ها بعد از اولین زایمانشان، دیگر روابط جنسیشان به کیفیت قبل نیست. برای بازگرداندن کیفیت و لذت‌های جنسی، بوتاکس واژن بسیار موثر است.

بانوانی که دچار بی‌اختیاری ادرار یا افتادگی رحم هستند، باید برای درمان قطعی از بوتاکس واژن استفاده نمایند.

در مواردی مشاهده می‌شود که خانم‌ها دچار مشکلات انقباضی در واژن هستند، به این صورت که به طور ناگهانی واژن با انقباضاتی خود به خودی مواجه می‌شود. بوتاکس واژن یکی از بهترین روش‌های درمانی این مشکل است.

تزریق بوتاکس به واژن
تزریق بوتاکس به واژن

مزایای تزریق بوتاکس به واژن

یکی از بزرگترین مزایایی که تکنیک‌های زیبایی باید داشته باشند، ایمن بودن آنها است. تزریق بوتاکس به واژن، روشی بسیار مطمئن و ایمن است که عوارض جانبی برای فرد به همراه ندارد. این روش طی دانش‌های پزشکی، بارها مورد آزمون و خطا قرار گرفته است و مزایای فوق‌العاده آن نیز مشخص شده است. در ادامه به برخی از مهمترین مزایای بوتاکس واژن اشاره خواهیم داشت:

  • افزایش حجم واژن
  • درمان واژینیسموس
  • بدون عوارض جانبی
  • رفع بی‌اختیاری ادرار
  • کاهش درد عادت ماهانه
  • درمان افتادگی‌های رحمی
  • رفع چروک‌های ناحیه تناسلی
  • اخذ نتیجه در کوتاه‌ترین زمان
  • دوران نقاهت بسیار کوتاه و آسان

تزریق بوتاکس به واژن چه عوارضی دارد؟

بوتاکس دارای ماهیت از کار انداختن اعصاب است. حال بوتاکس واژن برخی از اعصاب را از کار می‌اندازد و بسیاری از بیماری‌ها را برطرف می‌سازد. اگر در دو روز اولیه تزریق بوتاکس به واژن احساس کردید که کنترل ادرار خود را به دست ندارید، نگران این موضوع نباشید زیرا موقتی بوده و برطرف خواهد شد.

ماندگاری بوتاکس واژن چقدر است؟

ماندگاری روش‌های زیبایی ناحیه تناسلی مانند تزریق ژل به واژن یا بوتاکس به واژن، به میزان مراقبت‌های دوران نقاهت و مهارت پزشک نیز بستگی دارد. تکنیک بوتاکس واژن بین 6 الی 12 ماه ماندگاری داشته که البته ناگفته نماند با کیفیت بوتاکس نیز مرتبط است.

نحوه تزریق بوتاکس به واژن

بوتاکس در امتداد دیواره‌های جانبی واژن تزریق می‌گردد و نمی‌توان این ماده را بدون داشتن اطلاعات به اعصاب ناحیه تناسلی تزریق کرد زیرا با کوچکترین اشتباه ممکن است فرد، دچار بی‌اختیای ادرار گردد و برای چندین ماه، کنترل خود را در این زمینه از دست بدهد.

نقاط تزریق بوتاکس به واژن را تنها یک متخصص زنان باتجربه می‌شناسد، بنابراین ریسک این کار را به حداقل برسانید و در انتخاب پزشک خود دقت کنید. همچنین میزان حجم مصرفی برای تزریق به واژن نیز بسیار مهم بوده و این میزان در هر بار مراجعه متفاوت است.

هزینه بوتاکس واژن

در ابتدا باید این نکته را بدانید که بوتاکس برای هر فرد نسبت به بیماری و مشکلی که دارد، در مقادیر متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این توضیح کوتاه متوجه خواهید شد که میزان هزینه تزریق بوتاکس به واژن به نوع مشکل موجود و حجم مورد استفاده بستگی دارد. گاهی ممکن است برای یک فرد حجم بیشتری بوتاکس برای رفع مشکلش نیاز باشد که مستلزم هزینه بیشتری است.

برای اطلاع از میزان هزینه تزریق بوتاکس به واژن باید به بهترین متخصص زنان دکتر مائده احمدی مراجعه کنید و از مشاوره لازم بهره‌مند شوید. می‌توانید با کلینیک تخصصی دکتر احمدی به شماره 09102407324 تماس بگیرید یا در واتس‌اپ پیام دهید.

ناگفته نماند که انتخاب پزشک ماهر و باتجربه را جدی بگیرید زیرا همانطور که ذکر شد بوتاکس امکان فلج و از کار انداختن اعصاب را دارد.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز.
[تعداد امتیازها 2 عدد و میانگین امتیازها 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *