محتوای این مطلب

میل زیبایی در خانم‌ها سبب شده تا علاوه بر زیبایی چهره به رفع نواقص و زیباسازی اندام‌های خصوصی نیز بپردازند. تکنیک لابیاپلاستی امروزه در دسته جراحی‌های مطرح زیبایی زنان قرار دارد، اما هنوز برخی از بانوان از مزایای آن به طور کامل مطلع نیستند و تصوراتی اشتباه درباره با این نوع عمل زیبایی واژن دارند.

سوالات خود را در پایان این مطلب بپرسید.

در این مقاله سعی داریم تا اطلاعات جامع و مفیدی در رابطه با لابیاپلاستی در اختیارتان قرار دهیم که با روند این جراحی آشنا شود و همچنین با استفاده از آن، روابط زناشویی خود را بهبود دهید.

قبل از اینکه با این کار آشنا شوید، بهتر است ابتدا نواحی مختلف واژن را بشناسید. دستگاه تناسلی بانوان به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می‌شود:

  • ناحیه داخلی واژن شامل لوله‌های رحمی، تخمدان، مهبل و چند قسمت دیگر است که لابیاپلاستی با هیچ یک از این نواحی مرتبط نیست.
  • ناحیه خارجی واژن شامل لابیا ماژور (لب‌های بیرونی)، لابیا مینور (لب‌های داخلی)، کلیتوریس، پرینه و چند قسمت دیگر است.

لابیاپلاستی چیست؟

امروزه برای رفع نواقص و بهبود ظاهری هر یک از نواحی بیرونی دستگاه تناسلی از انواع تکنیک‌های جراحی یا غیرجراحی مانند تزریق ژل به واژن، واژینوپلاستی و لابیاپلاستی استفاده می‌کنند. هر یک از روش‌های گفته شده به نوبه خود تاثیر زیادی در ایجاد جوانسازی واژن دارند اما لابیاپلاستی از پرطرفدارترین و رایج‌ترین آنها است.

توضیحات دکتر مائده احمدی در مورد لابیاپلاستی

بسیاری از خانم ها تصور دارند که جراحی لابیاپلاستی فقط جنبه زیبایی دارد و به همین دلیل به سادگی از آن می‌گذرند اما جالب است بدانید که این عمل دارای جنبه‌های درمانی زیادی است. گاهی لابیا ماژورها دارای عدم تناسب بوده یا به دلیل بزرگ بودن سایز، مشکلات و چالش‌های زیادی را برای افراد به وجود می‌آورند.

اغلب بانوانی که برای درمان زگیل تناسلی یا لابیاپلاستی به مطب متخصص زنان مراجعه دارند، از فرم ظاهری لابیای واژن خود ناراضی بوده و اظهار دارند که این نارضایتی سبب کاهش اعتماد به نفس آنها حین برقراری رابطه جنسی می‌شود.

برجسته‌ترین عضو در دستگاه تناسلی، لابیا ماژورها هستند که اغلب به دلیل تغییرات هورمونی یا زایمان طبیعی، افزایش سن و یا سایر دلایل دیگر با تغییرات ناخوشایندی مواجه می‌شوند و تقارن خود را از دست می‌دهند. برقراری تناسب و بهبود ظاهری لابیاها اعم از تغییر لبه‌ها، اندازه لابیاها و تقارن لبه‌ها از مهمترین اهداف این جراحی است.

لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

در این روش پزشک با کمک بی‌حسی موضعی در ناحیه واژن و استفاده از اشعه لیزر، برش‌هایی در لابیا انجام می‌دهد. سپس قسمت‌های اضافی لابیا برش داده می‌شوند و شکل و ظاهر آن متقارن و متناسب خواهد شد.

انواع لابیا

لابیا در واقع پوست بیرونی ناحیه تناسلی بانوان است که تا حدودی شکل لوبیایی دارد. لابیاها به دو بخش لابیای ماژور که بخش بیرونی است و با موهای زائد پوشیده شده است و لابیای مینور که در داخل و کنار لابیای ماژور قرار دارد و از ناحیه کلیترویس شروع می‌شوند و تا قسمت زیر ورودی واژن کشیده می‌شوند. اندازه و رنگ لابیا برای هر یک از بانوان متفاوت است زیرا در برخی افراد، بزرگ و یا نامتقارن است و در برخی رنگ تیره و یا روشن دارد.

  • لبهای نامتقارن داخلی: در این حالت لابیای مینور در یک سمت بلندتر و ضخیم تر از سمت دیگر است.
  • لابیای بیرونی منحنی: در این حالت لابیای بیرونی مانند منحنی در قیمت انتهایی به هم متصل می‌شوند و باعث می‌شود لابیای مینور در معرض دید قرار بگیرد.
  • لب‌های برجسته داخلی: در این حالت لابیای مینور، بلندتر از لبهای بیرونی هستند.
  • لب‌های برجسته بیرونی: به دلیل بزرگ بودن لب‌های بیرونی، پوست آنها به سمت پایین آویزان می‌شود و مقداری ضخیم است.
  • لب‌های داخلی آویزان و بلند: این مدل لابیاهای داخلی بسیار بلندتر از لبهای بیرونی هستند و ممکن است به صورت آویزان بیرون از لبه‌‌های بیرونی قرار بگیرند که باعث ایجاد ظاهری نامناسب به خصوص زیر لباسهای چسبان شود.
  • لابیای کوچک و باز: این مدل لابیا، صاف و به استخوان شرمگاه چسبیده است و مقداری از هم باز هستند که باعث دیده شدن لابیای داخلی می‌شود.

کاربرد لابیاپلاستی

کاربرد اصلی عمل زیباسازی واژن یا لابیاپلاستی برای افراد زیادی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد در ادامه برخی از کاربردهای مهم عمل زیبایی را برای کسانی که قصد انجام آن را دارند جهت شناخت بیشتر ارائه کردیم:

  • اصلاح شکل و اندازه لب‌های لابیا در زنانی که از شکل و اندازه ظاهری آن رضایت ندارند
  • رفع علائم ناخوشایند و ناراحت کننده مانند تراشیدگی تغییر رنگ و سختی زیاد پوست در ناحیه لابیا
  • بهبود تعادل و تناسب متغیر متقارن سازی لابیای ماژور و مینور
  • افزایش اعتماد به نفس بانوان جهت بهبود رابطه جنسی

چه افرادی برای لابیاپلاستی مناسب هستند؟

بسیاری از خانم‌ها در عین این که به جراحی لابیاپلاستی علاقه‌مند هستند اما می‌خواهند بدانند که آیا برای این جراحی کاندید مناسبی هستند یا خیر؟ این افراد می‌توانند با بررسی برخی خصوصیت‌ها به این موضوع پی ببرند که آیا این عمل را انجام دهند یا از آن صرف نظر کنند.

بعضی بانوان دارای نقص در فرم لابیای خود نیستند اما با این حال از شکل ظاهری آن ناراضی بوده و این موضوع سبب کاهش اعتماد به نفس وی حین رابطه جنسی می‌شود.

متخصص لابیاپلاستی در تهران
متخصص لابیاپلاستی در تهران

سایز لابیا در بعضی بانوان از اندازه معمول بزرگتر است و حتی به 5 سانتیمتر نیز می‌رسد که افراد را در پوشیدن لباس‌های تنگ دچار مشکل می‌سازد.

خانم‌هایی که از بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت کنترل نشده و فشار خون بالا و بیماری خود ایمنی رنج می‌برند، ابتدا باید بیماری خود را تحت کنترل بگیرند و پس از آن برای عمل لابیاپلاستی اقدام نمایند.

دخترانی که سن زیادی ندارند اما تصمیم به انجام عمل لابیاپلاستی دارند نیز تا به پایان رسیدن دوران بلوغ صبر داشته باشند که رشد لابیاها خاتمه یابد.

برای انجام لابیاپلاستی در تهران با مطب فوق تخصصی دکتر مائده احمدی به شماره 09102407324 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

اندازه طبیعی لابیاها چقدر است؟

اندازه طبیعی و نرمال لابیاها در هر فرد با توجه به شرایط بدنی و رنگ پوست متفاوت است. لابیای بانوان در هر فرد ظاهری متفاوت دارد اما معیار زیبایی و تاسب این اندام یکسان است. به صورت کلی زیباترین حالت، قرار گیری لابیای ماژور بر روی لابیای مینور است، به صورتی که لابیای مینور دیده نشود و فاقد افتادگی و عدم تقارن باشد.

لابیای مینور یا لابیای داخلی بانوان دارای پوست ظریف بوده که در دو طرف ورودی واژن قرار دارند. به طور میانگین لابیا 6 سانتیمتر طول و 2 سانتیمتر عرض دارند. رنگ و حالت لابیا در بانوان به مسائلی مانند جنس پوست، ژنتیک و بارداری و تغییرات هورمونی بستگی دارد. این مورد با افزایش سن دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

دلایل بزرگ شدن لابیاهای مینور در خانم ها

اگر قصد دارید جهت انجام لابیاپلاستی اقدام کنید، لازم است که دلایل بزرگ شدن لابیاها برای خانم‌ها را بدانید. از جمله دلایلی که برای بزرگی این بخش از بدن در خانم‌ها وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تغییرات هورمونی هنگام بلوغ، در زمان بارداری و زایمان یا بعد از رسیدن به یائسگی
  2. تغییرات هورمونی ناشی از مصرف برخی از داروها یا ابتلا به بیماری‌های خاص
  3. روابط جنسی زیاد

دلایل انجام لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی نه تنها یک عمل زیبایی در ناحیه واژن است بلکه در برخی موارد، روشی درمانی برای راحتی انجام فعالیتهای روزانه و برقراری رابطه جنسی با کیفیت است. در ادامه بعضی دلایل برای انجام عمل لابیاپلاستی را بیان می‌کنیم:

  1. بزرگی لابیاها برای انجام برخی ورزش‌ها مانند دوچرخه سواری برای افراد احساس درد به وجود می‌آورد.
  2. علت دیگر لابیاپلاستی برای این است که لبه های کوچک از میان لابیای بزرگ بیرون نزند. ممکن است لابیای داخلی اندازه‌ای بزرگ داشته باشد و از لابیای بیرونی بزرگتر باشد و ظاهری نامناسب داشته باشد. این مورد معمولاً اعتماد به نفس خانمها را به طرز بسیار عجیبی کاهش می‌دهد.
  3. در برخی افراد بزرگ بودن لابیا علاوه بر ظاهر نادرست مانع از نظافت و پاکسازی صحیح ناحیه تناسلی می‌شود، که این موضوع باعث عفونت در دستگاه تناسلی و بوی بد واژن می‌شود.

از دیگر مواردی که توصیه می‌شود عمل لابیاپلاستی انجام شود عبارتند از:

  • برای افرادی که دارای عدم تقارن در لابیای ماژور و لابیای مینور هستند.
  • افزایش اعتماد به نفس با رفع نقایص ظاهری در ناحیه واژن بانوان در زمان برقراری رابطه جنسی.
  • برای بعضی افراد به دلیل داشتن لابیای بزرگ، پوشدن برخی لباس‌های چسبان آزار دهنده است و علاوه بر آن ظاهری نامناسب دارند.

انواع برش های لابیاپلاستی

برش‌هایی که در جراحی لابیاپلاستی استفاده می‌‌شوند، هر یک دارای مزایا و معایبی می‌باشند که ما در ارتباط با هر یک از آنها توضیح کوتاهی می‌دهیم:

لابیاپلاستی با برش تریم

تریم از معروف‌ترین تکنیک‌های لابیاپلاستی بوده که پیچیدگی چندانی ندارد و برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به دنبال برداشتن ناحیه و پوست اضافه لابیا هستند. برش تریم بسیار ظریف و کوچک است و بعد از گذراندن دوره نقاهت بخیه، هیچگونه اثری از آن بر سطح لابیا باقی نمی‌ماند.

لابیاپلاستی با برش گوه ای

برش گوه‌ای از جدیدترین تکنیک در جراحی لابیاپلاستی بشمار می‌رود. این برش در افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که علاوه بر حذف پوست اضافه لابیا، قصد سفت کردن لبه‌های لابیا را دارند. سفت کردن لبه‌های لابیا به حفظ ظاهری واژن کمک شایانی دارد. برش گوه‌ای شبیه به حرف انگلیسی v است.

لابیاپلاستی با برش Z و W

گاهی سایز لابیا بسیار بزرگ بوده و حتی ممکن است به جراحی کلیتوریس و عمل زیبایی واژن همزمان نیاز باشد. تکنیک Z و W پلاستی نسبت به سایر تکنیک‌ها در لابیاپلاستی دارای پیچیدگی بیشتری بوده و ناگفته نماند که میزان خونریزی برای فرد تا حدودی زیاد است.

لابیاپلاستی با De-Epithelization

گاهی لابیاها دارای فرمی هستند که نقش پوشانندگی پیدا می‌کنند به این معنا که لب‌های داخلی لابیامینور را بیش از حد نیاز مورد پوشش قرار می‌دهند که در این صورت از این تکنیک برای حذف آنها استفاده می‌شود.

لابیاپلاستی با لیزر چگونه است؟

در لابیاپلاستی با لیزر، ابتدا از بیحسی موضعی استفاده و سپس تمامی برش‌ها با استفاده از لیزر بدون هیچگونه خونریزی انجام می‌شود که از دلایل برگزیده شدن این روش است. برای انتخاب بهترین روش جراحی یا غیر جراحی بهتر است به بهترین متخصص زنان، دکتر مائده احمدی دستجردی برای بررسی‌های بیشتر مراجعه کنید.

برخی افراد تصور دارند که لابیاپلاستی با لیزر هیچ برشی را شامل نمی‌شود اما تفاوت آن با جراحی این است که تمامی این مراحل با استفاده از لیزر صورت گرفته و از چاقوی جراحی استفاده نمی‌شود. نتایج حاصل از این کار به مهارت و تجربه پزشک بستگی دارد و توصیه ما این است که حتماً بهترین متخصص زنان را انتخاب کنید تا بعد از این روش دچار عوارض و نقص ظاهری لابیا نشوید.

مزایای لابیاپلاستی

لابیاپلاستی عمل زیبایی و درمانی زنانه است که به دلیل مزایای فراوان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه چند مورد از فواید انجام لابیاپلاستی را بیان می‌کنیم:

زیبایی ناحیه واژینال

لابیای بزرگ و همچنین عدم تقارن در لابیاها باعث ظاهری نامناسب می‌شود. با استفاده از لابیاپلاستی ظاهری زیبا در ناحیه واژن به وجود می‌آید. از دیگر مزیتهای زیبایی لابیاپلاستی، از بین بردن تیرگی و شل شدگی واژن است.

افزایش میل جنسی

با توجه به اینکه عمل لابیاپلاستی، بافت و پوست های اضافی را بر می‌دارد، باعث می‌شود که اعتماد به نفس بانوان به دلیل ظاهر زیبای ناحیه تناسلی در زمان برقراری رابطه جنسی بالا رود و کیفیت رابطه جنسی بیشتر شود. همچنین تغییرات ایجاد شده باعث می‌شود که تحریک در زمان برقراری رابطه بیشتر شود.

مزیت درمانی

با انجام این جراحی درمانی و زیبایی، لابیای ماژور کوچک می‌شود. این امر در پوشیدن لباس چسبان کمک می‌کند که ناحیه تناسلی با آزار مواجه نشود و همچنین درد و آزار به دلیل چسبیدن و قرار گرفتن به حالت نادرست از بین برود. همچنین در زمان ورزش مانند اسب سواری و دوچرخه سواری و فعالیت‌های بدنی در باشگاه، درد و آزار برای خانم ها ایجاد نشود.

از دیگر مزایای لابیاپلاستی که به صورت مختصر می‌توان نام برد، عبارتند از:

  • جوانسازی واژن
  • زیبایی و سفیدی لابیاها
  • افزایش میل جنسی بانوان
  • از بین بردن بوی بد واژن
  • ایجاد تقارن در لابیاهای ناحیه تناسلی
  • از بین بردن شلی و افتادگی لابیاها
  • دوران نقاهت کوتاه بعد از عمل لابیاپلاستی
  • رفع سوزش و خارش در اثر ساییدگی لابیاها به لباس و به یکدیگر

عوارض لابیاپلاستی

تمامی جراحی‌های زیبایی و حتی درمانی نیز دارای عوارض جانبی خفیفی هستند. تمامی کاندیدای لابیاپلاستی باید این عوارض را قبل از انجام این تکنیک بشناسند تا در صورت مشاهده هر گونه عارضه جدی، پیگیری لازم را انجام دهند:

  • خونریزی خفیف
  • التهاب در ناحیه لابیاها
  • خروج ترشح زرد رنگ از واژن
  • عفونت در صورت رعایت نکردن بهداشت

بسیاری از خانم‌ها برای انجام این تکنیک راغب هستند و فقط از اینکه شاید بر میل جنسی آنها تاثیر منفی بگذارد، از اقدام برای انجام آن دست کشیدند. لابیاپلاستی به هیچ عنوان موجب کاهش میل جنسی نمی‌شود بلکه حتی تاثیر مثبتی در این امر دارد.

در این کار تمامی پوست‌های اضافی لابیا حذف می‌شود. حال گاهی وسعت این پوست اضافی انقدر زیاد است که سطح کلیتوریس را می‌پوشاند و به همین دلیل رابطه جنسی برای فرد ایجاد رضایت نخواهد کرد. همچنین تمامی اعصاب جنسی در ناحیه کلیتوریس قرار دارد، بنابراین این کار هیچ آسیبی برای ناحیه تناسلی به همراه ندارد و سبب کاهش میل جنسی در خانم‌ها نمی‌شود.

بارداری بعد از لابیاپلاستی

آیا بعد از عمل لابیاپلاستی امکان بارداری وجود دارد؟ آیا بارداری بعد از لابیاپلاستی باعث از بین رفتن ظاهر مناسب ناحیه تناسلی می‌شود؟ در پاسخ باید گفت که بعد از لابیاپلاستی امکان بارداری وجود دارد و مشکلی در این زمینه برای بانوان پیش نمی‌آید. در صورتی که لابیاپلاستی توسط جراح ترمیمی زنان انجام شده باشد و لابیای مینور دارای بافت و ضخامت کافی باشد، بارداری بدون عوارض و تغییر نچندان در ظاهر لابیا پیش می‌رود. بسیاری از بانوان نیز این عمل را بعد از بارداری انجام میدهند تا ناگهان در اثر تغییرات هورمونی دچار افتادگی مجدد لابیاها نشوند.

آیا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی میشود؟

با توجه به برداشتن پوست و لبه‌های اضافه امکان تحریک بانوان بیشتر می‌شود و همچنین افزایش اعتماد به نفس بانوان لذت جنسی را بالاتر می‌برد. لابیاپلاستی به هیچ عنوان موجب کاهش میل جنسی نمی‌شود بلکه برای رفع این مشکل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چه کسانی نباید لابیاپلاستی را انجام دهند؟

اگر چه جراحی لابیاپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی محبوب در بین خانم‌ها است اما افرادی که در گروه‌های زیر قرار دارند نباید این عمل زیبایی را انجام دهند.

خانم های باردار

خانم‌های باردار در زمان بارداری و دوران شیردهی به هیچ عنوان نباید برای انجام این عمل زیبایی اقدام کند زیرا تغییرات هورمونی دوران بارداری موجب بزرگ‌تر شدن لابیاها و متورم شدن آن‌ها می‌شود. همین موضوع موجب تغییر شکل آن‌ها بعد از زایمان و رفع مشکل ایجاد شده خواهد شد. به طور معمول توصیه می‌شود خانم‌ها چهار تا شش ماه پس از زایمان برای انجام این عمل زیبایی اقدام کند.

خانم های دچار زگیل یا تبخال تناسلی

خانم‌هایی که به زگیل یا تبخال تناسلی مبتلا هستند نیز نمی‌توانند عمل‌های زیبایی را روی واژن خودشان انجام دهند زیرا استفاده از لیزر و غیره می‌تواند موجب زیاد شدن زگیل یا تبخال شده و دوران بهبودی فرد را طولانی کند.

دختران با سن کمتر از 20 سال

خانم‌های کمتر از 20 سال سن دارند نباید برای انجام عمل لابیاپلاستی اقدام کنند زیرا در این سن رشد اندام‌های جنسی آن‌ها هنوز کامل نشده و در طول بارداری و زایمان نیز به این بخش از بدن تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد.

زنان بالای 55 سال

زنان بالای 55 سال نیز نمی‌توانند برای انجام عمل زیبایی اقدام کنند زیرا در این دوران احتمال بازسازی زخم‌ها و جوش خوردن جراحات پایین است و ممکن است با مشکلاتی مانند عفونت و غیره مواجه شوند.

خانم هایی که عفونت و زخم درون واژن دارند

افرادی که دارای عفونت واژنی هستند نیز نمی‌توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند زیرا در این حالت دوران درمان زخم‌ها طولانی می‌شود و فرد نمی‌تواند توصیه‌های پزشک را به درستی انجام دهد.

آیا میشود لابیاپلاستی را هم زمان با زایمان انجام داد؟

به دلیل تغییرات هورمونی هنگام زایمان، امکان انجام لابیاپلاستی هم زمان وجود ندارد. بهترین زمان برای انجام عمل زیباسازی واژن 4 تا 6 ماه بعد از زایمان است.

آمادگی و مراقبت قبل از لابیاپلاستی

در صورتی که قصد انجام عمل زیباسازی واژن را دارید لازم است که موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. قبل از هر عمل مشاوره با جراح پلاستیک متخصص الزامی است.
  2. آزمایش خون، ادرار و آزمایش‌های تشخیصی تجویز شده توسط پزشک را انجام دهید.
  3. مصرف داروهایی مانند آسپرین و داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی را قبل از عمل قطع کنید.
  4. شستشوی دقیق ناحیه تناسلی قبل از عمل و استفاده از ضدعفونی کننده‌ها جهت پیشگیری از عفونت ضروری است.
  5. برای دوران بعد عمل برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید دوران نقاهت را بدون مشکل سپری کنید.

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

  1. حدود یک هفته به استراحت نسبی بپردازید.
  2. تا یک ماه از برقراری رابطه جنسی بپرهیزید.
  3. از کمپرس یخ برای رفع التهابات در ناحیه لابیاها استفاده کنید.
  4. تا دو هفته بعد از انجام این کار از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری نمایید.
  5. از انجام فعالیت‌های سنگین، شنا، ورزش، پیاده روی و موارد این چنینی تا دو هفته بعد از عمل اجتناب کنید.

بهترین زمان انجام لابیاپلاستی چه موقع است؟

برای انجام لابیاپلاستی نیاز نیست تا به رده سنی خاصی برسید و هر زمان که از نقص‌های لابیای خود ناراضی بودید، می‌توانید از این عمل بهره ببرید. نکته مهمی که دختران جوان باید در نظر بگیرند، این است که باید تا پایان دوران بلوغ از انجام این تکنیک جوانسای واژن خودداری نمایند تا لابیاها از نظر رشد تکامل یابند.

عمل لابیاپلاستی چه قدر طول میکشد؟

لابیاپلاستی با بیحسی موضعی انجام میشود اما ممکن است پزشک تصمیم می‌گیرد که با بیهوشی این عمل را انجام دهد. مدت زمان عمل لابیاپلاستی بسته به نوع روش انتخابی بین 60 تا 90 دقیقه به طول می‌انجامد و بلافاصله بعد از پایان بیحسی فرد می‌تواند به منزل برود و مرخص می‌شود.

هزینه لابیاپلاستی چه قدر است؟

هزینه انجام لابیاپلاستی در تهران بستگی به موارد مختلف دارد. برای اطلاع بیشتر از هزینه‌ها، با مطب فوق تخصصی دکتر مائده احمدی به شماره 09102407324 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز.
[تعداد امتیازها 14 عدد و میانگین امتیازها 5]

12 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر
    من هفته پیش این عمل را انجام دادم.
    چیکار کنم بخیه ها زودتر خشک بشه و بیوفته؟ و از یک قسمت بخیه هام یک مقدار بسیار کم خونریزی دارم. ممنون میشم راهنمایی کنین.

  • سلام خانم دکتر. میخوام لابیاپلاستی انجام بدم ولی میترسم. آیا درد داره؟ از بیهوشی استفاده میکنین؟

    • سلام وقت بخیر
      تا حدودی بستگی به سلیقه شما دارد البته ما نیز میتوانیم به شما در تصمیم گیری کمک کنیم. لطفاً یکی دو عکس واضح از لابیای خود بگیرید و به شماره 09102407324 در واتس‌اپ پیام ارسال کنید.
      با تشکر

    • سلام وقت بخیر
      لطفاً در مورد هزینه و رزرو نوبت با شماره 09102407324 تماس بگیرید یا در واتس‌اپ پیام ارسال کنید تا توضیحات کامل را خدمت شما بدهیم.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *