امروزه زیبایی تنها به زیبایی و جوانسازی چهره ختم نشده و این موارد در ارتباط با تمامی نواحی بدن دارای اهمیت است. ناحیه تناسلی یکی از مهمترین اندام‌ها برای بانوان است که با افزایش سن، تغییرات مشهودی در این ناحیه رخ می‌دهد که ناگفته نماند تکنیک‌های پزشکی متعددی برای رفع انواع نواقص این عضو به وجود آمده است. جراحی‌های زیبایی واژینال و تکنیک‌های غیر تهاجمی جوانسازی واژن میان خانم‌ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است که به همین ترتیب کیفیت روابط جنسی و زندگی زناشویی را افزایش داده است. در این مقاله در رابطه با مزایا و عوارض روش لیفت واژن با نخ برای شما مطلبی آماده کردیم و همچنین نحوه انجام آن را با جزئیات بیان کردیم.

لیفت واژن با نخ

انواع روش‌های جوانسازی واژن طرفداران زیادی پیدا کرده است و نسبت به قبل رواج بیشتری دارد. خانم‌ها برای انجام هر یک از این اعمال زیبایی ناحیه تناسلی به کیفیت کار و تجربه جراح زنان توجه می‌کنند. بانوان به علت افتادگی و گشادی واژن و همچنین تغییر شکل ظاهری آن اعتماد به نفس خود را به مرور برای برقراری رابطه جنسی از دست می‌دهند و این موضوع سبب شده تا زندگی زناشویی فرد با چالش‌های متعددی رو به رو شود.

یکی از عوامل موثر در گشادی واژن و تغییر شکل دهانه واژن، برقراری رابطه جنسی مکرر است و برخی دیگر به علت زایمان‌های متعدد بخصوص زایمان طبیعی، دچار گشادی واژن می‌شوند. این امر نه تنها اعتماد به نفس بانوان را از بین می‌برد، بلکه باعث بروز بیماری‌هایی مانند بی‌اختیاری ادرار، انواع عفونت‌های واژن اعم از عفونت باکتریایی و قارچی و همچنین خارش و سوزش در ناحیه تناسلی در بانوان خواهد شد. یکی از روش‌های درمانی و زیبایی ناحیه واژن، لیفت واژن با نخ است که باعث تنگی، ظاهر بهتر واژن و رفع افتادگی‌های ناحیه تناسلی خواهد شد. این عمل زیبایی باعث بهبود روابط جنسی و درمان برخی بیماری‌ها مانند بی‌اختیاری ادرار و … می‌گردد.

انواع نخ های لیفت واژن

نخ‌هایی که برای لیفت واژن مورد استفاده قرار می‌گیرد، نخ‌های تک سوزنه و دو سوزنه هستند. هر یک از این نخ‌ها بسته به کاری که برای واژن باید انجام شود، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در گذشته برای لیفت واژن از نخ‌های ساده استفاده می‌کردند و این سبب می‌شد تا بعد از مدت چند ماهه کوتاهی، افتادگی در ناحیه واژن ایجاد شود. اکنون بهترین جراح و متخصص زنان از نخ‌های خاردار برای این عمل استفاده می‌کنند. در واقع برجستگی‌های ریز سطح این نخ را خار می‌گویند. این برجستگی‌ها در بافت‌های نرم واژن، ایجاد چسبندگی کرده و افتادگی و شلی را رفع می‌کنند. ناگفته نماند که این نخ‌ها علاوه بر لیفتینگ، سبب افزایش کلاژن‌سازی خواهند شد.

بهترین روش درمان افتادگی واژن

برای انجام عمل لیفت واژن با نخ لازم است ابتدا برخی جوانب توسط متخصص زنان مورد بررسی قرار گیرد. عواملی مانند سن، وجود بیماری‌های عفونی دهانه واژن، بارداری و … نیز باید همان ابتدا مورد بررسی قرار گیرد. لازم به ذکر است که لیفت کردن واژن با نخ از کم عارضه‌ترین و غیر تهاجمی‌ترین عمل‌های زیبایی واژن بشمار می‌رود که توسط فوق تخصص زنان توصیه می‌شود. در عمل لیفت واژن با نخ، از نخ‌های جاذب و مخصوص استفاده می‌شود که به مرور جذب بدن خواهند شد و نتایج خوبی را نمایان خواهند کرد. یکی از مزایای این نوع نخ‌ها در این روش، این است که جای زخم بر سطح ناحیه تناسلی باقی نمی‌ماند.

تنگ کردن واژن با نخ برای چه افرادی توصیه میشود؟

همانطور که گفته شد، ناحیه تناسلی نیز مانند تمامی نواحی دیگر بدن با افزایش سن و تغییرات هورمونی بخصوص تغییرات دوران یائسگی دچار افتادگی و پیری خواهد شد. بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند که آیا کاندید خوبی برای عمل لیفت واژن با نخ هستند یا خیر.

اگر شما هم به موارد زیر دچار هستید یعنی گزینه مناسبی برای این عمل زیبایی محسوب می‌شوید:

  • خانم‌های یائسه
  • وجود شلی واژن
  • اگر اختلالات کف لگن دارید.
  • بانوان متاهل دارای رابطه جنسی
  • خانم‌هایی که زایمان متعدد پشت سر گذاشتند.
  • در صورتی که در اثر فعالیت‌های سنگین دچار افتادگی واژن شده‌اید.

مزایای لیفت واژن با نخ

تنگ کردن واژن با نخ دارای فواید و مزایایی برای بانوان است که در ادامه به برخی از این موارد اشاره کردیم:

  1. روشی سرپایی
  2. بدون دوران نقاهت
  3. ماندگاری بالای نتایج
  4. افزایش لذت رابطه جنسی
  5. بدون درد و خونریزی
  6. بدون بیهوشی عمومی
  7. ایجاد تنگی واژن و سفت شدن عضلات ناحیه تناسلی
  8. رفع نقص ظاهری واژن و شلی آن در کوتاه‌ترین زمان

عوارض لیفت واژن با نخ

در ابتدا باید بدانید که تمامی روش‌های زیبایی و حتی درمانی دارای عوارضی هستند اما عوارض روش لیفت واژن با نخ بسیار محدود بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی برطرف می‌شود. رعایت بهداشت ناحیه تناسلی بسیار مهم بوده و افراد نباید از آن غافل شوند. برخی از عوارض کوتاه مدت این روش عبارتند از:

  • کبودی و التهاب
  • پیدایش عفونت واژن
  • درد خفیف در ناحیه لیفت شده
  • ایجاد اسکار در اثر استفاده از نخ‌های بی‌کیفیت

ماندگاری اثر نخ این روش چقدر است؟

توصیه می‌شود برای انجام عمل لیفت واژن با نخ و اخذ نتیجه خوب این کار را به بهترین جراح و متخصص زنان در تهران بسپارید.

مراقبتهای بعد از لیفت واژن با نخ

بعد از اینکه تنگ کردن واژن با نخ را انجام دادید، بهتر است کارهای زیر را انجام دهید:

  1. تا 72 ساعت بعد از عمل لیفت واژن با نخ، استحمام نکنید.
  2. از ایجاد یبوست تا یک هفته بعد از این عمل جلوگیری کنید.
  3. بهداشت ناحیه تناسلی را رعایت فرمایید و این ناحیه را مرطوب نگه ندارید.
  4. داروهای آنتی‌بیوتیکی تجویزی توسط پزشک را در زمان مناسب تا پایان دوره استفاده کنید و خودسرانه آن را قطع نکنید.
  5. لیفت واژن با نخ دارای استراحت چندانی در دوران نقاهت نیست و فرد می‌تواند بعد از انجام این عمل، به فعالیت‌های معمول روزانه خود بپردازد و فقط یک استراحت نسبی داشته باشد.

لیفت واژن با نخ برای چه افرادی ممنوع است؟

افراد زیر نباید واژن خود را با نخ لیفت کنند:

  • افرادی که دارای التهاب و عفونت در ناحیه تناسلی هستند، ابتدا باید به درمان آن بپردازیند و بعد از بهبودی کامل این تکنیک را انجام دهند.
  • افرادی که دارای بیماری سرطان یا بیماری‌های خود ایمنی هستند.
  • افرادی که به داروهای بیحسی مانند لیدوکائین و … آلرژی دارند.

هزینه لیفت واژن با نخ چقدر است؟

هزینه تنگ کردن واژن با نخ نسبت به عمل‌های زیبایی واژن بسیار مناسب‌تر از سایر روش‌ها بوده اما بیمه‌های درمانی، هزینه‌های این جراحی را متقبل نخواهند شد. میزان هزینه‌های لیفت واژن با نخ به عواملی مانند جنس و نوع نخ، تعداد نخ بکار برده شده، میزان مشکلات و افتادگی واژن، دستمزد جراح زنان، بیحسی و … بستگی دارد. برای دریافت هزینه میتوانید با شماره 09102407324 یا 77169907-021 تماس بگیرید.

برای انجام لیفت واژن با نخ چه کار کنیم؟

برای لیفت واژن با نخ در تهران می‌توانید با کلینیک تخصصی دکتر مائده احمدی به شماره 09102407324 یا 77169907-021 تماس بگیرید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز.
[تعداد امتیازها 1 عدد و میانگین امتیازها 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *