لابیاپلاستی که یکی از جراحی‌های پرطرفدار زیبایی واژن بشمار می‌رود، اما آیا برای شما مناسب است؟ یکی از سوالات متداول خانم‌ها با مراجعه به جراح زیبایی زنان، این است که آیا من هم می‌توانم لابیاپلاستی انجام دهم؟ افراد مناسب برای لابیاپلاستی، چه اشخاصی هستند؟ این جراحی برای چه افرادی ممنوع است؟

برای انجام لابیاپلاستی در تهران میتوانید با مطب فوق تخصصی دکتر مائده احمدی به شماره 09102407324 تماس بگیرید.

لابیاپلاستی برای چه افرادی توصیه میشود؟

شکل و ظاهر نامناسب و اندازه بزرگ لابیاها در بانوان دلیل بسیار بزرگی در کاهش اعتماد به نفس بانوان در هنگام برقراری رابطه جنسی می‌شود.

گاهی برخی افراد اظهار دارند که در هنگام برقراری رابطه به دلیل بزرگ بودن و افتادگی لابیاها با درد شدید و سوزش مواجه می‌شوند.

افراد مناسب برای لابیاپلاستی
افراد مناسب برای لابیاپلاستی

در ادامه توضیح می‌دهیم که این جراحی ترمیمی زنان برای چه افرادی مناسب است:

  • ورزشکاران معمولاً فعالیت‌های سنگینی در باشگاه و مکان‌های ورزشی و یا هنگام دوچرخه و اسب سواری وسایر موارد انجام می‌دهند. اگر شما هم لابیای بزرگی داشته باشید، به مرور زمان متوجه می‌شوید که نیاز است تا شما هم این جراحی را انجام دهید تا سوزش و بوی بد واژن و ساییدگی لابیا با لباس را از بین ببرید.
  • اگر شما هم هنگام پوشیدن شلوار تنگ و یا لباس زیر‌های تنگ دچار آزار و ناخوشی از ناحیه لابیاها می‌شوید، می‌توانید به انجام این جراحی بپردازید.
  • گاهی ممکن است که پزشک زنان به شما بگوید که به دلیل لابیاهای به هم چسبیده در ابعاد بزرگ، دچار عفونت واژن و بوی بد واژن می‌شوید که معمولاً خانم‌ها ترجیح میدهند با لابیاپلاستی با لیزر این مشکل را خاتمه دهند.
  • اگر ناحیه تناسلی شما به دلیل افتادگی و سایش لابیا با لباس زیر تیره شده است میتوانید قسمت‌های اضافی این ناحیه را با این جراحی حذف کنید و همزمان از روش سفید کردن واژن نیز استفاده کنید تا ظاهر را به طور کامل بهبود بخشید و بر اعتماد به نفستان بیافزایید.
  • خانم‌هایی که تاکنون چندین بار زایمان انجام داده‌اند نیز به دلیل تغییرات هورمونی با نازیبایی در ناحیه تناسلی مواجه می‌شوند که می‌توانند از این طریق ترمیم ظاهری را داشته باشند.
  • حال این مورد را بدانید که برای انجام این عمل زیبایی واژن، حتما نیاز نیست که مشکلی داشته باشید زیرا برخی از بانوان به دلیل نامشخص و یا دلایل ساده خود به انجام این عمل علاقه دارند که در این صورت هیچ مشکلی برای انجام آن وجود ندارد.
  • بعضی از بانوان به دلیل لابیاهای بسیار افتاده حتی به هنگام راه رفتن دچار مشکل می‌شوند که این عمل برایشان مناسب است.
  • بانوانی که سن 18 سالگی را پشت سر گذاشته‌اند و دیگر در دوران رشد بلوغ قرار ندارند.
  • خانم‌هایی که مایل هستند تا با انجام یک هزینه معقول، زیبایی را به ناحیه تناسلی خود بازگردانند.

نمونه کارهای درمان زگیل تناسلی

چه افرادی نمیتوانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

برخی از جراحی‌های زیبایی برای همه افراد مناسب نیست و ممکن است که یک مسئله باعث شود تا پس از آن عمل، فرد با عوارض ناخوشایندی مواجه شود. اگر در دسته افراد زیر قرار دارید، قبل از تصمیم‌گیری برای لابیاپلاستی با متخصص زنان مشورت کنید زیرا شاید لازم باشد تا از انجام این عمل چشم پوشی کنید:

  • خانم‌هایی که دارای بیماری‌های خود ایمنی هستند، بهتر است زیاد به سراغ انجام روش‌های زیبایی مانند تزریق ژل به واژن و عمل ترمیمی زنان نروند. البته گاهی این بیماری تا حدودی کنترل شده است بنابراین نیاز دارد تا با متخصص زنان مشورت کنید.
  • برخی بانوان در اثر روابط جنسی محافظت نشده، دچار بیماری زگیل تناسلی، زگیل مقعدی و یا این دسته بیماری‌های ویروسی شده‌اند که نمی‌توانند در این زمان این عمل را انجام دهند و ابتدا باید توسط بهترین دکتر زنان مراحل درمان را پیش بگیرند.
  • اگر دارو‌های خاص نظیر دگزامتازون، کورتون، دارو‌های گرفتگی عروق و مواردی از این دست مصرف می‌کنید باید به جراح زنان اطلاع دهید تا ناگهان با دارو‌های بیحسی یا بیهوشی و یا سایر دارو‌های لازم واکنش آلرژیک بروز ندهد.
  • اگر زیر 18 سال سن دارید، بهتر است صبور باشید زیرا ممکن است که هنوز در ناحیه تناسلی با رشد مواجه باشید و بعد از عمل نیز در این بخش افزایش سایز را تجربه کنید.

پس همیشه بهتر است با پزشک زنان مشورت کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز.
[تعداد امتیازها 1 عدد و میانگین امتیازها 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *