بسیاری از خانم‌ها تصور دارند که باید لابیاپلاستی را در سنین بالا انجام دهند اما معمولاً این اشخاص به دوره نقاهت این روش که در سنین بالا سخت‌تر خواهد شد، دقت نمی‌کنند. هر فردی باید قبل از انجام جراحی به این فکر کند که چه مدت طول می‌کشد تا زخم‌ها و جای بخیه‌هایش بهبود یابد. درست است که افراد با سن بالا و یا در رده میانسالی، برای این مسائل صبورتر هستند اما در این مقاله به طور کامل به این موارد اشاره خواهیم داشت. بهترین سن برای لابیاپلاستی را بشناسید تا نقاهت آسان و بدون هیچ چالشی را تجربه کنید.

بهترین سن برای لابیاپلاستی چیست؟

هرچه سن خانم برای انجام لابیاپلاستی بیشتر باشد، وی به مسئله جراحی آگاه‌تر است و با دانش این تصمیم را برای خود میگیرد، اما به طور کلی بهترین سن برای جراحی لابیاپلاستی خانم‌هایی در رده سنی 25 تا 35 سال هستند که با لابیاپلاستی، بیشترین حد جوانسازی و زیبایی واژن را تجربه می‌کنند.

کیفیت روابط جنسی و مسائل زناشویی برای خانم‌ها اهمیت بالایی دارد و اغلب بانوان هنگام مراجعه برای لابیاپلاستی، ترجیح می‌دهند که عمل‌های دیگری برای ایجاد جوانسازی ناحیه تناسلی نظیر واژینوپلاستی، بوتاکس واژن، تزریق ژل به واژن و یا سایر کارهای دیگر را نیز انجام دهند تا فقط یک بار دستمزد پرداخت کنند و نتیجه بهتری را با گذراندن یک بار دوره نقاهت دریافت کنند.

لابیاپلاستی در میانسالی

لابیاپلاستی یکی از جراحی‌های زیبایی واژناست که در هر سنی از 19 سالگی به بعد می‌توان آن را انجام داد. برخی از خانم‌ها برای انجام این عمل زیبایی واژن، صبر می‌کنند تا زایمانشان را انجام دهند و بعد از اینکه فرم لابیا و ناحیه تناسلی تغییر کرد به اصلاحات زیبایی بپردازند. البته ناگفته نماند که اگر در بارداری، دچار اضافه وزن خیلی شدید نشوید، با تغییر فرم لابیاها مواجه نمی‌شوید. حال باید اشاره کنیم که برای انجام لابیاپلاستی بعد از زایمان تا یک ماه صبور باشید و اجازه دهید که التهاب واژن شما از بین برود تا فرم دقیق و زیبایی برایتان ایجاد شود و افتادگی لابیاماژورها جبران شود.

لابیاپلاستی در جوانی

در سنین جوانی نیز زیبایی ناحیه تناسلی اهمیت بسیاری برای بانوان دارد و به همین دلیل برخی از افراد علاقمند هستند که زودتر برای انجام این عمل مراجعه داشته باشند. ناگفته نماند که دوران نقاهت لابیاپلاستی در سنین جوانی آسان‌تر بوده و احتمال افتادگی لابیا ماژورها از همان ابتدا به صفر می‌رسد. در واقع شما با این کار، جوانی واژن را بازیابی می‌کنید و اگر در همان زمان، تزریق ژل به واژن انجام دهید، حالت کشسانی پوست ناحیه تناسلی خود را بازیابی و ترمیم می‌کنید.

لابیاپلاستی در پیری

برای اینکه لابیاپلاستی انجام دهید، در هر سنی می‌توانید اقدام کنید اما باید به این توجه داشته باشید که در رده سنی میانسالی به بعد، ترمیم زخم و بخیه سخت و دشوار است و ممکن است که نتوانید آنطور که باید دوران نقاهت را به سادگی بگذرانید. توصیه متخصص زنان بر این است که شما برای انجام این عمل زیبایی واژن، هر چه در سنین پایین‌تر اقدام کنید، بهتر است و طبیعتاً نتیجه بهتری را تجربه می‌کنید.

خانم‌هایی که بعد از زایمان و در رده میانسالی، لابیاپلاستی انجام میدهند، در سنین بالاتر و پیری دیگر افتادگی لابیاها را تجربه نمی‌کنند. به طور کلی برای این عمل، محدودیت سنی وجود ندارد اما همانطور که گفتیم، اگر تصمیم به انجام آن دارید، هر چه زودتر اقدام کنید برایتان بهتر است و در نظر داشته باشید با افزایش سن بسیاری از بیماری‌ها نظیر زگیل تناسلی و یا بیماری‌های دیگر ممکن است که موجب عدم امکان انجام آن شود.

لابیاپلاستی در یائسگی چه مشکلاتی دارد؟

لایباپلاستی دارای محدودیت نیست و در زمان یائسگی نیز می‌توان آن را انجام داد اما در دوران یائسگی، خانم‌ها به دلیل تغییرات هورمونی دچار خشکی واژن می‌شوند و احتمال اینکه جای بخیه‌ها خشک‌تر از حالت عادی شود و سوزش واژن پیش آید، وجود دارد.

آیا دختران در محدوده 18 سالگی میتوانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

این عمل در ناحیه خارجی واژن انجام میشود و ارتباطی با پرده بکارت پیدا نمیکند. به همین دلیل دختران مجرد نیز میتوانند لابیاپلاستی انجام دهند و مشکلی برایشان وجود ندارد. توصیه بر این است که این افراد تا سن 20 تا 22 سالگی صبور باشند زیرا ممکن است همچنان لابیاها در حال رشد باشند و روند بلوغ ادامه داشته باشد، اما به طور کلی جراحی لابیاپلاستی مشکلی برای خانم های باکره ندارد و امکان انجام آن وجود دارد.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز.
[تعداد امتیازها 1 عدد و میانگین امتیازها 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *