یکی از مهمترین مسائلی که برای درمان انواع بیماری‌ها برای افراد سوال است مقدار هزینه آن می‌باشد که البته مقدار قیمت برای هر روشی، متفاوت است. میزان هزینه درمان زگیل تناسلی توسط بهترین دکتر زنان چقدر است؟ در این مقاله در رابطه با قیمت تمامی روش‌های درمانی صحبت کرده‌ایم.

هزینه درمان زگیل تناسلی به چه عواملی بستگی دارد؟

احتمال این مسئله بسیار زیاد است که هزینه درمان زگیل تناسلی در افراد متفاوت باشد زیرا عوامل مختلفی در این موضوع تاثیرگذار هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت.

اینکه این زگیل تناسلی در ناحیه دستگاه تناسلی یا نواحی مقعد و یا دهان باشد، نیز متفاوت است. همچنین ممکن است نواحی دیگری به این ویروس آغشته شود و به زگیل مبتلا شود. به طور کلی ناحیه زگیل تناسلی و وسعت آن بسیار بر هزینه تاثیرگذار هستند.

نوع روش درمانی و اینکه پزشک برای از بین بردن زگیل تناسلی شما از دارو استفاده کند یا از تکنیک‌های پیشرفته‌تر نیز همگی بر قیمت آن اثر خواهند گذاشت. هزینه روش‌های دارویی بسیار کمتر از تکنیک‌های نوین است اما باید در نظر داشته باشید که با استفاده از روش‌های پیشرفته‌تر، در مدت زمان کوتاهی مشکل برطرف می‌گردد اما در روش دارو درمانی ممکن است که مدت زمان بیشتری از عوارض این بیماری اذیت شوید.

مقدار هزینه به این مورد نیز بستگی دارد که آیا شرکت بیمه شما، هزینه‌ای برای درمان زگیل تناسلی تقبل می‌کند یا خیر. آیا تکنیک‌های درمانی زگیل را به عنوان روش‌های زیبایی تلقی میکند یا خیر. ممکن است تکنیک درمانی زگیل تحت پوشش بیمه قرار گیرد و گاهی بیمه شما بخشی از هزینه‌ها را تسویه کند و سایر آن بر عهده شما باشد.

هزینه درمان زگیل تناسلی
هزینه درمان زگیل تناسلی

موارد دیگری چون تعداد زگیل‌های تناسلی و نواحی درگیر شده و همچنین وسعت این زگیل‌ها در تعداد جلسات درمانی لازم تاثیرگذار بوده و به مراتب بر میزان هزینه نیز تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال ممکن است زگیل فقط در یک ناحیه نباشد و در دو جای مختلف به وجود آمده باشد.

هزینه لیزر زگیل تناسلی چقدر است؟

لیزر زگیل‌های تناسلی بسیار متداول است اما از نظر قیمت نیز متغیر بوده و نمی‌توان به طور مشخص یک هزینه برای آن بیان کرد. به طور کلی اگر شما به بیماری زگیل تناسلی و یا حتی تبخال تناسلی نیز دچار شدید، در نظر داشته باشید که ابتدا بدون از دست دادن زمان به بهترین متخصص زنان مراجعه نمایید تا بررسی‌های لازم صورت گیرد و بعد از انتخاب روش درمانی هزینه برای شما تعیین گردد.

برای دریافت هزینه برداشتن زگیل تناسلی با شماره 09102407324 تماس بگیرید.

لیزر درمانی نیز هزینه چندان زیادی ندارد و نیاز نیست که نگرانی در این رابطه داشته باشید زیرا به دلیل پرتو‌های قوی در مدت زمان کوتاهی مشکل زگیل‌ها را برطرف خواهد کرد.

هزینه درمان زگیل تناسلی به روش کرایو

هزینه درمان زگیل تناسلی با توجه به میزان زائده و تعداد جلسات مورد نیاز برای فریز کردن زگیل تناسلی متفاوت است ولی در مقایسه با لیزر این روش درمانی هزینه بیشتری دارد و برای اطلاع از قیمت دقیق کرایو باید به بهترین متخصص مراجعه کنید.

هزینه درمان زگیل تناسلی به روش جراحی

در این روش درمانی که به صورت جراحی برای برداشتن زگیل اقدام می‌شود و به دلیل انجام این عمل در بیمارستان و اقدامات درمانی و نیاز به بستری وسایر موارد هزینه بالاتری نسبت به دو روش دیگر برای درمان زگیل تناسلی دارد. ممکن است در این روش درمانی دوباره زگیل تناسلی در نواحی دیگر پخش شود و دوباره نیاز به لیزر باشد بنابراین برای کاهش هزینه‌های درمان با بهترین متخصص مشاوره کنید و بهترین روش درمان را انتخاب کنید.

نمونه کارهای درمان زگیل تناسلی

آیا بیمه تامین اجتماعی هزینه درمان زگیل تناسلی را قبول میکند؟

اگر به تنهایی فقط دارای بیمه تامین اجتماعی هستید که باید گفت، خیر این سازمان هزینه درمان این بیماری را متقبل نمی‌شود اما اگر بیمه‌های تکمیلی داشته باشید بسته به شرایط شرکت بیمه شما ممکن است بخشی یا کل هزینه‌ها را متقبل شوند.

مقایسه هزینه لیزر زگیل تناسلی با کرایو

مقدار هزینه درمان این بیماری با استفاده از لیزر کمتر از کرایو است زیرا به طور کلی دو الی سه جلسه مراجعه در کرایو نیاز است که به همین دلیل ممکن است تا حدودی هزینه‌ها را افزایش دهد.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز.
[تعداد امتیازها 1 عدد و میانگین امتیازها 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *