گوشت اضافه بعد از جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی یکی از مسائلی است که ذهن خانم‌ها را درگیر کرده و بسیاری از افراد را برای انجام این عمل دچار تردید می‌کند اما آیا این مشکل برای همه خانم‌ها بعد از این عمل اتفاق می‌افتد؟ اگر بانوان بعد از انجام این جراحی ترمیمی دچار گوشت اضافه شدند، باید چه اقداماتی انجام دهند؟ به طور کلی در این مقاله در رابطه با تمامی این موارد صحبت کرده و توضیح می‌دهیم که چرا همچین عارضه‌ای ممکن است بعد از این عمل پیش آید بنابراین برای دانستن هر یک تا پایان با ما همراه باشید.

آیا بعد از لابیاپلاستی گوشت اضافه برای همه ایجاد میشود؟

این عمل زیبایی واژن برای بانوان از بی‌خطرترین و ایمن‌ترین‌ها می‌باشد اما برخی مواقع ممکن است که گوشت اضافه بعد از آن برای شما ایجاد شود. این عارضه اگر چه چندان شایع نیست اما توصیه می‌شود اگر قصد این عمل را دارید، باید به بهترین جراح زیبایی زنان مراجعه کنید تا با تجربه و مهارت خود از بروز همچین اتفاقاتی جلوگیری کند.

اگر بعد از لابیاپلاستی دچار گوشت اضافه شدید، نیاز به نگرانی شدید نیست زیرا دکتر زنان این مسئله را با دارو‌های موضعی برطرف می‌کند و یا آن را در همان مطب با لیزر اصلاح می‌کند. ریسک ابتلا به گوشت اضافه برای همه افراد تا حدودی وجود دارد اما شما باید حتما برای جلوگیری از این موضوع، به متخصص زنان تهران برای جراحی مراجعه نمایید. همچنین لازم به یادآوری است که برای دریافت نتیجه بسیار خوب از این جراحی، باید مراقبت‌های بعد از لابیاپلاستی را بشناسید و به آنها اهمیت دهید.

دلیل ایجاد گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی

یکی از دلایلی که ممکن است در بروز این گوشت اضافه دخالت داشته باشد، کلوئید ساز بودن پوست کاندید عمل است. کلوئید ساز بودن پوست سبب می‌شود تا مقداری از پوست به حالت گوشت اضافه در نواحی اطراف بخیه یا در جای آنها ایجاد شود. افرادی که مطمئن هستند که همچین پوست‌هایی ندارند، هیچ نگرانی در این مورد نداشته باشند و فقط در انتخاب جراح زیبایی زنان خود دقت کنند.

امروزه افراد بسیاری علاقمند به انجام لابیاماژور پلاستی هستند اما برخی اظهار دارند که به دلیل هزینه‌های جانبی روزمره برای انجام این عمل به دنبال یک پزشک هستند که با قیمت بسیار ارزانی این فرآیند را انجام دهد. البته ناگفته نماند که اکنون بسیاری از دکتر‌های زنان به انجام این عمل زیبایی می‌پردازند اما شما باید دقت کنید که پزشک منتخب دارای مهارت و تخصص در این زمینه باشد. بهتر است که قبل از عمل در جلسه مشاوره‌ای تعدادی از نمونه کارهای پزشک مدنظرتان را مشاهده کنید و اطمینان خاطر پیدا کنید که در این زمینه تجربه دارد. باید بیان کرد که از هر صد خانمی که به انجام این عمل می‌پردازد، 2 یا 3 نفر از آنها به گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی دچار می‌شوند و مهم است که دقت کنید تا شما میان این افراد نباشید.

درمان گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی چگونه است؟

توصیه بر این است که بعد از انجام عمل زیبایی واژن برای ترمیم لابیاها، باید یک جلسه برای چکاپ و بررسی لازم به جراح خود مراجعه کنید. بعضی افراد این موارد را بسیار ساده شمرده و هیچ اهمیتی نمی‌دهند.

جراح پماد‌هایی را در این زمان تجویز می‌کند که برای از بین بردن جای بخیه بعد از لابیاپلاستی دستور مصرف می‌دهد. بعد از استفاده از این نوع محصولات دارویی تا حد بسیاری این مشکل رفع شده و ممکن است حتی به طور کامل بهبود یابد.

گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی
گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی

اگر مقدار این گوشت اضافه بیشتر باشد، احتمال این وجود دارد که بدون بستری در مطب یا کلینیک خود با لیزر یا تکنیک جراحی به رفع آن بپردازد. لابیاها بسیار سریع ترمیم می‌شوند و نیازی نیست که در این رابطه نگران باشید.

جای گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی باقی میماند؟

اگر به طور کامل بهبود یابد، هیچ جایی از آن بر پوست لابیاها باقی نمی‌ماند و در صورتی که دارو‌های از بین برنده جای بخیه تا زمان مناسب بر سطح این گوشت اضافه استفاده شود، دیگر به طور کامل آن را بهبود می‌بخشد.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز.
[تعداد امتیازها 2 عدد و میانگین امتیازها 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *