زیبایی واژن و وجود تناسب در ناحیه تناسلی برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است اما معیار مشخص و دقیقی برای زیبایی واژن وجود ندارد. آیتم‌های زیادی بر زیبایی این بخش از بدن تاثیر می‌گذارد که نظیر سن، ژنتیک و سایر موارد است اما این مسئله را همه بانوان با بالا رفتن سن تجربه می‌کنند و به مرور زمان متوجه تغییر شکل واژن خود می‌شوند. با این حال خانم‌ها ترجیح می‌دهند که برای زیباسازی ناحیه تناسلی، اقدامات ترمیمی لازم را از روشهای غیر جراحی انجام دهند. تکنیک‌های غیر جراحی امروزه از روش‌های جراحی ترمیمی واژن طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده که در ادامه در این مورد توضیح میدهیم.

زیبایی واژن بدون جراحی

روش‌های جراحی زیادی برای ایجاد زیبایی و تناسب ناحیه تناسلی بانوان وجود دارد اما استفاده از کدام یک از روش‌ها برای شما مناسب است؟ آیا با روش‌های زیبایی واژن بدون جراحی می‌توان زیبایی نسبی را برای این نواحی ایجاد کرد؟ ابتدا باید بدانید که روش‌های زیادی برای جوانسازی واژن وجود دارند. روش‌های غیر جراحی اغلب مورد توجه قرار می‌گیرند زیرا علاوه بر ساده بودن نحوه انجام، دارای دوران نقاهت راحت‌تری هستند و فرد سریع‌تر می‌تواند به محل کار خود بازگردد.

جوانسازی واژن با تزریق ژل

لابیا ماژورها از مناطق حساس ناحیه تناسلی هستند که خیلی سریع تحت تاثیر تغییرات هورمونی و افزایش سن قرار می‌گیرند و دچار افتادگی می‌شوند. شلی پوست در این بخش به سرعت اتفاق می‌افتد و اغلب بانوان حین برقراری رابطه جنسی از این مسئله خجالت زده می‌شوند. برای اینکه اصلاح فرم لابیا انجام شود، می‌توانید از روش تزریق ژل به واژن استفاده کنید. زمانی که تزریق ژل به لابیا ماژور انجام داده باشید، پیری و شلی لابیا از بین می‌رود و جوانسازی واژن ایجاد می‌شود.

تزریق چربی به واژن

چربی با هدف بازگشت حجم به واژن، به این نواحی تزریق میگردد. تزریق چربی به واژن، نتیجه زیباسازی فرم واژن را به همراه دارد. این چربی از بدن خود فرد برداشته و به واژن تزریق می‌گردد. به هیچ عنوان از چربی یک فرد دیگر برای تزریق به بدن استفاده نمی‌شود. این روش بسیار پرطرفدار بوده و بدون زخم انجام و خونریزی انجام می‌شود. این تکنیک سرپایی بوده و مدت زمان زیادی برای انجام لازم ندارد.

کربوکسی تراپی واژن

از این روش معمولاً برای روشن‌سازی ناحیه تناسی استفاده می‌کنند. با بالا رفتن سن و به مرور زمان و در اثر ساییدگی واژن با لباس زیر، به مرور شاهد تیره شدن پوست این ناحیه از بدن خواهید شد. با استفاده از کربوکسی‌تراپی واژن به سرعت می‌توانید این مشکل را رفع کنید و اعتماد به نفس خود را بازیابی کنید. البته ناگفته نماند که این تکنیک در رفع شلی واژن و رفع سلولیت‌های واژن نیز موثر بوده و بسیاری از خانم‌های میانسال از این روش، نتیجه معقول و مورد انتظاری را دریافت کردند.

جوانسازی واژن با پی آر پی

یکی از روش‌های جوانسازی واژن است که از ماده پلاسما برای تزریق به کلیتوریس و دیواره واژن استفاده می‌کنند. پی آر پی تا حدودی افزایش ارگاسم را برای خانم‌ها به همراه دارد. این روش برای بانوان بالای 30 سال توصیه میگردد زیرا بسیاری از مشکلات مرتبط با ناحیه تناسلی در این سن را برطرف می‌کند.

مزوتراپی واژینال

مزوتراپی واژینال برای تزریق ویتامین‌ها و مواد معدنی به ناحیه تناسلی و ایجاد جوانی استفاده میشود. این روش تا حدودی با درد و سوزش همراه است و به همین دلیل خانم‌ها ترجیح می‌دهند برای حجیم‌سازی واژن به جای این کار از تزریق ژل به واژن استفاده نمایند. طی این روش، مواد مغذی را به لایه‌های عمقی پوست تزریق می‌کنند.

جوانسازی واژن با لیزر

برخی افراد همچنان با وجود روش‌های غیر جراحی، ترجیح می‌دهند برای رفع گشادی واژن از جراحی تنگ کردن واژن استفاده کنند تا نتیجه ماندگارتری را برای خود رقم بزنند، اما با این حال برخی از خانم‌ها تنگ کردن واژن با لیزر را ترجیح می‌دهند. برای برخی از فرآیندهای زیبایی ناحیه تناسلی راهی به جز تکنیکهای تهاجمی‌تر وجود ندارد. به عنوان مثال برای کاهش سایز لابیا ماژور بهتر است که از روش لابیاپلاستی استفاده کنید.

تزریق بوتاکس به واژن

بوتاکس به واژن موجب از بین رفتن تمامی چین و چروک‌های ریز ناحیه تناسلی می‌گردد. رفع شلی و افتادگی پوست واژن با بوتاکس ممکن بوده که نیاز به هزینه گزاف ندارد اما در عین حال نتیجه کاربردی را ایجاد می‌کند. بوتاکس واژن از تکنیکهای بسیار حساس است و باید توسط بهترین متخصص زنان انجام شود تا عوارض ناخوشایند به وجود نیاید. تزریق بوتاکس به واژن همزمان با سایر تکنیک‌های زیبایی واژن بدون جراحی نیز امکان‌پذیر است.

سفید کردن واژن

یکی از روش‌های موثر برای از بین بردن تیرگی واژن، استفاده از لیزر است که در تعداد جلسات اندکی بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان می‌آورد. روشن‌سازی لابیا ماژور و سایر نواحی واژن با لیزر ممکن و مقدور است.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز.
[تعداد امتیازها 1 عدد و میانگین امتیازها 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *